Från rosa kanin till ett grått lamm

Börjar känna mig som mitt rätta jag igen, energin & inspirationen är helt klart
tbx och även min sjukt positiva inställning. Den senaste månaden (?) har jag
känt mig jätte negativ & oinspirerad men nu är jag lika positiv och glad som
vanligt, fast är fortfarande mycket att hantera. Just nu är jag jätte trött dock
men har farit omkring hela dagen i högvarv så kanske inte riktigt är van än
så länge. Denna vecka har jag mycket att fixa så blir en aning stressad över
att jag inte gör något vettigt just nu men är för trött för att göra mer ikväll,
kanske försöka komma i säng tidigt ikväll istället och ladda på nytt.

På lördag är det maskeraden & jag hade tänkt va en rosa kanin först
men idag kom jag på något ännu sötare, ett litet grått lamm ! Gick
in till byn och köpte ansiktsfärg och hittade även ett får tyg (jag det
hette till och med så) som jag ska sy en enkel topp av.. Ni får se sen
när den är klar !

Från i Tisdags (blev inte publicerat)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0