Klädeskärlek

Hej sötnos, måste snart lägga mig men tänkte kika in lite snabbt innan. Idag lurade
Nora med mig upp på rummet för att kolla på kläder på internet, brukar försöka undvika
de då jag inte vill falla för massa plagg utan att kunna köpa dom fast är och andra sidan
är det en jätte bra inspirations källa ! Har snöat in mig på söta klänningar & speciellt hel
långa vardags klänningar ! Ska ge mig på att sy en sån någon gång snart men just nu
har jag fullt upp innan utställningen !

Ska unna mig en klänning nu när vi får pengar fast denna månad kommer
det gå åt mycket till fest & nöjen dock !




Btw har jag tänkt på att kanske ha någon att sy åt istället för att sy allt till mig själv
till eventet i slutet av sommaren, är det någon som känner sig sugen kan ni alltid
höra av er till mig på [email protected] / face eller här på bloggen så kan vi kocka
ihop något snyggt tillsammans (ger bra kompis rabatt till dom som känner mig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0