Kommer sakna det här

OMG nu är det bara 6 veckor kvar av skolan, helt sjukt va tiden flyger iväg ! Philip
och jag satt ute och pratade om det i underbara vår solen innan maten & blev bara
mer och mer stressad. När jag tänker efter så kommer jag sakna allt här riktigt mycket,
kommer man någonsin träffa någon här igen, är ingen av dom som bor i närheten ens.
Kommer även sakna lugna vackra Gotland, de trodde jag aldrig innan jag flyttade hit.
Alla där hemma va helt säkra på att jag skulle träffa en gotlänning och flytta hit helt &
hållet, jag sa bara aldrig i livet. Fast så är det fortfarande, krävs mycket mer än bara
en romans för att flytta på mig från mina vänner och familj !

Nu ska jag gå över till Nora & söka jobb tillsammans med henne. Sen ska jag
träna, tror det blir gymmet & sen sy !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0