Min frihet

Heej snyggingar ! Kom precis upp på mitt rum, har sytt på mitt lamm med Nora
och tvättat. Gick upp tidigt på en promenad imorse men de va så fruktansvärt
kallt så pallade inte en lång bit, så efter skolan tog jag en lång powerwalk på
typ en mil. Ville inte sluta gå ! De va otroligt underbart med solen & naturen,
kändes som att det inte fanns en människa på flera mil och kände mig friare
än på länge ! Blev som ett litet barn och skuttade omkring och njöt för mig
själv tills jag var tvungen att vända eftersom jag hade tvätt tid och massa
annat att göra, men underbart va det & ska göra samma sak imorgon om
vädret är på mig sida !

Nu ska jag bädda nytvättat i sängen, krypa ner & äta en apelsin (om
jag orkar) till solsidan !



Åh en mysig sommar natt hemma hos min tjej Emelie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0