Slutkörda ben

Ny duschad och nytt lack på naglarna check ! Blev en rätt lång springtur idag
trots att mina ben va jätte sega, varför är det så att man orkar ca en mil utan
problem vissa dagar och dör nästan av 2-3 km nästa ?? Beror det på hur trött
man är innan, vad man tränade dan innan eller vad man ätit/gjort under dagen?
Måste ta reda på det.. Sen körde jag lite styrka i rummet när jag kom hem igen,
ska nog börja springa varje dag nu när man äntligen slipper snö och is ! Imorgon
tänkte jag och Nora gå upp 7 & ta en powerwalk innan skolan, på måndagar börjar
vi först redan vid 09.15 så passar perfekt att dra ut innan frukosten för nu är det
ju faktiskt ljust redan vid halv 7-7 tiden ! Så vi önskar en varm solig morgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0