Vi som behöver ett eget klassrum

Heej snygging ! Idag kom vi rätt långt på vävningen, vi har varit
lite negativa Nora & jag men de är bara för att det går alldeles för
sakta, tar år och dar innan men ens kan börja med själva vävningen.
Men vi kämpar på, har ju inte så svårt att roa oss iaf ! Dock tycker
vissa att vi låter lite för mycket, men vi sitter iaf i ett eget rum &
väver.

Sitter nu och pratar med mitt ex, han tvingade in mig på msn
som va år och dar sen jag va inne på ! Haha, nu är det faktiskt
kul att prata med honom, han har verkligen förändrats ! Snart
är det mat senare blir det en springtur för min del & kanske lite
Noramys framför Prison break och stickningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0