En lat söndag

Heej cute ! Är väldigt seg, trött och har ont lite här och var. Tanken va att jag skulle
med Nora och gänget till en ladefest men eftersom dom va tvungna att ta en tidig buss
övertalade jag Sunniva & Jenny att följa med på hela hallen gungar (tydligen en stor
fest som är varje år här i Hemse) istället. Vi hade kul men eftersom man typ va tvungen
att dansa med en partner.. nej nej, jag vill dansa på mitt sätt och inte ha någon snubbe
jag inte känner slänga omkring på mig, där emot skulle det säkert vara kul om man kom
med sin kille och om han kunde dansa. Nora dansade och andra sidan hela natten fram
till 8 imorse, jag och Denise fick komma och hämta en iskall halv död Nora i en busskur
vid 12 tiden, damn valde helt fel fest men mår nog bättre än henne idag skulle jag tro !
Naw tycker synd om snuttan som knappt kan gå och glasögon någon haft sönder. Nästa
helg får vi ta igen allt dansande då maskeraden är ! Har dock inte fixat något tills dess
så denna vecka får jag lägga sömnaden som första prioritet.

Idag kom jag på en toppen ide om att jag, syrrorna och mamma ska springa
vårruset tillsammans, hoppas dom nappar ! De skulle vara sjukt mysigt. Nu
är jag sugen på att sticka på tröjan men vet inte om jag vågar riktigt då de
är lite huvudarbete som behövs och just nu litar jag inte riktigt på att de funkar
till 100 % !



Har btw klickat hem min första långklänning ! Hoppas jag passar i det bara och att
storleken är bra, blir alltid så rädd att de ska sitta fel så brukar beställa en-två stl
större. Om det är för stort går det ju alltid att fixa till det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0