Vill vara mig själv igen

Heej snyggingar ! Kände att det var dags för en ny blogg, ibland vill man
bara rensa ut och starta om. Jag håller på att städar & tvättar, sen ska jag
springa och gymma. Efter maten ska jag fortsätta sy på jackan som legat
och vilat över två veckor !

Har inte känt mig som mig själv den senaste tiden, inte samma
spralliga, glada, tokiga tjej som innan. Orkar knappt vara bland
människor ! Tror det är väldigt mycket i huvudet bara, men största
delen är väl att jag inte vet hur tiden efter skolan kommer se ut
och börjar bli väldigt stressad över det. Brukar skriva pack lista
en månad innan jag far någon stans så kontrollen fattas helt klart!




Dags att sätta stopp & se dom små sakerna & stunderna, det är ju det jag är bäst på !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0