DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

Hej på er fina & friska ! Jag ligger i sängen och snörvlar, natten till idag va
en av dom jobbigaste i mitt liv fan ! Har inte varit så här sjukt på år och dar !
När jag blir förkyld får jag jätte ont i käkarna, dom typ spänner sig så hela
ansiktet känns som att de sakta men säkert blir ihop pressat ! Och på topp
av de jätte ont i ören och näsan är ett förlorat fall.. Hellre ligger jag och spyr
hela nätterna än en rejäl förkylning fan ! Känns lite bättre nu dock, bra för
på fredag ska jag vara frisk och pigg igen, inga undantag där !

Här är några bilder från i Måndags då vi hade vernissage
för våran utställning, hade min nya maxi klänning på mig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0