!

Ni får gärna tycka att jag är en galen katt-tant, men säg aldrig att jag
inte känner det jag säger !

Det svider i mig att inte någon av min familj förstår hur jävla mycket
jag älskar mina katter, inte ens mamma & pappa förstår !? Jag har alltid
haft en speciell kärlek till djur, bryr mig mer om djur än om människor.
Fast det är inget som märks, för jag bryr mig sjukt mycket om mina
medmänniskor också, mer än dom flesta ! Jag skulle gå långt för en
människa jag inte ens känner, för dom jag älskar dör jag för, för djuren
är det samma sak. För djuren är jag redo att gå hur långt som helst.
Bara för att en person inte bryr sig om en sak betyder inte de att en
annan inte gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0