Goder natter

Är på riktigt bra humör igen och börjar faktiskt se fram emot att flytta hem till
fastlandet igen ! Har lite nya planer som taggar till mig ordentligt och självklart
alla vänner som jag saknar ihjäl mig till !!



Åh lilla Love så söt
! Har aldrig varit en barn person men dom små rackarna
börjar smälta mitt hjärta faktiskt. Nu snart är de bara jag kvar av syskon skaran
utan ungar, alla mina syskon barn är så himla söta men ser inte fram emot den
dan jag ska klämma ut en, visst kan gå med på att gå omkring med den där gulliga
tjockis magen men resten får någon annan ta hand om ! haha, har dock hört att
jag skulle bli en bra mamma nyligen, ja kanske, en sak vet jag att jag skulle va
iaf och de är överbeskyddande som heter duga ! Blir ju nervös bara mamma &
pappa ska åka till affären ! haha gud, mina ungar kommer inte gilla mig tror jag ;)

Nu ska jag nog lägga mig, har packat hela dagen och blir samma sak
imorgon, fast ska klämma in ett par timmars träning och Nora mys med !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sööta Love & världens finaste header!!! :) <3

2011-05-15 @ 07:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0