Hatar hej då:n

Heeej snyggingar, har haft en toppen dag med vännerna i Visby och sedan
gick vi och kollade på brännbollen (lärare mot elever) va riktigt kul att kolla
på, (även fast jag älskar sporter och spel HATAR jag brännboll, men har min
skäl ja utöver att jag suger hehe) de är typ den enda sporten jag verkligen
inte tål att vara med på. Imorgon är det AVSLUTNING, helt galet ! Jag hatar
att säga hej då, så hemskt ..




Men imorgon kommer även mammsi och pappsi, då ska vi packa in all min skit
i bilen sen far vi ner på södra gotland och stannar över natten & tar fem färgan
hem på Torsdagen, då kanske man hinner med lite Visby mys på dagen !!


Kommentarer
Postat av: Elmina :)

jag också, hej då är världens sorgligaste ord :(<3

2011-05-17 @ 18:16:35
URL: http://oneeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0