I min tjocktröja

Heeej på er snyggingar ! Har städat i huset idag som inte verkat va städat
på ett tag (?) och nu är jag nere hos mig i stugan och ska packa upp resten
av all skit, ligger saker precis över allt och kläder i sky höga högar ! Hatar
att vika kläder, finns fan inget tråkigare städ jobb ! Hade jätte mysigt igår
btw, kollade på sista sagan om ringen filmen och gjorde pannkakor !

Är helt kär i min Visby tröja, har inte haft någon riktigt bra
tjocktröja men nu äntligen äger jag den bästa ever !







På tal om tjocktröjor, vad är en tjocktröja för dig ? För mig är det i
alla fall en sådan spring/mys tröja med eller utan luva men många
är emot mig och tycker att alla tröjor som är tjocka är en tjocktröja ?!
Det är nog en av dom dummaste sakerna jag hört ! Så tydligen eftersom
min nya stickade Gant tröja är tjock är det en tjocktröja .. haha det säger
ju sig själv ! För mig är det stor skillnad på en tjock tröja och en tjocktröja,
de är ju ett specifikt plagg ! Skulle man kalla alla tröjor som är tjocka för
en tjocktröja skulle man ju behöva förklara i detalj vad man är ute efter..
Vad näst, ska vi även börja kalla alla mjuka byxor för mjukisbyxor ??
haha, ser ni min poäng ?..


Kommentarer
Postat av: E

SNYGGING! Like tröjan & de har helt rätt med tjocktröja! :D <3

2011-05-23 @ 06:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0