I mitt hjärta

Hej fina ni, hade skrivit ett inlägg igår på båten men den försvann tydligen.. Har
varit riktigt tufft att lämna allt, saknar alla redan ! Blev många stora björn kramar
och några krokodil tårar i onsdags då de va hej då kalas på skolan. Resten av dagen
satt jag i baksätet medans mamma och pappa åkte runt på gotland och såg sig om,
jag va så trött och deppig så låg bara helt utslagen där bak. När vi kom tbx till hotellet
åt vi sen somnade jag redan vid halv 8. Igår gick vi bara omkring i Visby och hade
mysigt, jag fick tag på en svart maxi klänning, en parfym & en jätte mysig tjocktröja
som det står Visby på som jag hade på mig resan hem.

Pratade nyss med Nora & de gjorde inte att jag saknade henne & Hemse
mindre ! Får trösta mig med att jag ska hälsa på någon gång under året ! 


Kommentarer
Postat av: Elmina :)

kommer sakna att hälsa på min älskling i rummet längst bort!!<3

2011-05-20 @ 19:33:07
URL: http://oneeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0