M

Galet va vi har städat och packat nu, tre dagar i rad har iaf jag hållit på och börjar
ledsna rejält men tror allt börjar bli klart. Efter jag tagit hand om allt jag behövde
fixa idag tyckte jag att jag va värd en powerwalk, trodde jag skulle ha mer tid att
träna men icke sa nicke ! Dock höll jag nästan på att blåsa bort, har aldrig varit
med om att de blåst så mycket de är ett litet minus för gotland ! När jag kommer
tbx till skolan möts jag av ett stort leende och en stor kram från Victor (som gick
här på skolan förra terminen men sedan hoppade av) som är på besök ! Då blev
jag genast på bättre humör !

Nu har jag nyligen pratat med snuttan i telefonen & har nu lovat
att bli bättre på att blogga, hon begär många korta inlägg ! Haha
men lovar att de blir bättre när skolan slutat för nu är de full rulle
dygnet runt !


Kommentarer
Postat av: Elmina :)

älskliiii<3

2011-05-16 @ 20:10:27
URL: http://oneeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0