Man ska aldrig ta någon för givet

Mamma blev jätte glad för uppvaktningen men hon är värd det
utan tvekan, om jag hade bättre med pengar skulle jag bjuda
henne på spa eller något sånt för det är hon mer än värd ! Man
borde verkligen skämma bort sina älskade mer, man ska aldrig
ta någon för givet, det är verkligen något jag lärt mig sen senaste
veckan. En kram eller att säga jag älskar dig en liten skest man
inte får glöma men ibland ska man fan slå på stort. Man vet aldrig
vilken gång som kommer bli den sista..

Till mina älskade mamma, är så stolt över att vara din dotter.




Älskar dig, <3


Kommentarer
Postat av: Elmina :)

OMG va fint älskling!!!<3

2011-05-31 @ 05:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0