Min helg

I Fredags åkte jag och träffade Arvid i Stockholm & åkte hem till Elmina,
handlade & lagade mat tillsammans sen blev det mys med ett par filmer.

I Lördags vaknade vi upp till en fantastisk frukost Elmina hade ställt sig
och fixat till (de är som att komma till ett lyx hotell) med frukt fat, vitlöks
bröd och yoghurt ! Hon hade kommit hem mitt i natten men jag vaknade
aldrig av det, vaknade till sen och blev orolig vart hon va eftersom jag inte
såg henne (jag somnade framför en film på tv:n när Arvid hade gått och
lagt sig i sängen) i sängen, men sen kollade jag på bordet som va städat
och då somnade jag snabbt, haha !

Sen efter Arvid åkt drog vi till maran (Stockholm maraton på 4 mil) för
att kolla en kompis, blev riktigt taggad på att springa maran nästa år,
skulle vara sjukt coolt att ha med sig. Han kom in på 3.21, sjukt bra
tid ! Tror inte någon kan förstå hur jävla långt det är, man måste nog
springa det för att fatta.

På kvällen va vi jätte trötta men till 22 tiden röck vi till och drog in till
stan för att gå ut på en klubb, dock hade dom stängt ner de stället vi
hade siktat in oss på ! Då blev vi rätt avtaggade och drog hem istället
och somnade på soffan båda två, haha.

På Söndagen vaknade vi upp och tog de lugnt några timmar, sen va
det dags för mig att fara hem & Elmina skulle kolla när Arvid va med
på en sermoni för soldater som dött eller blivit skadade. Men på pendeln
öppnade jag plånboken för att lägga ner min remsa då jag upptäckte att
mitt legg & bankomatkort inte va där ! Haha hade glömt de i fickan på
Elminas byxor som jag lånade på lördags natten. Så blev en extra dag
i Stockholm, åkte och kollade på Arvid (han är så sjukt duktigt, han själv
tränar nu upp en grupp i lumpen, hur coolt är inte de liksom) sen for vi
alla hem till deras mormor som bjöd på fin middag ! Riktigt mysigt !!

Nej de får räcka ! Tack mina underbaringar för en underbar helg.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0