Ny tvättade fönster med fågel skit

Däckade totalt framför datorn, är nog lite trött ? Ska kolla mailen sen krypa
ner på riktigt ! En lite rolig grej hände idag btw, hade besiktning av rummet
för att kolla så allt va städat och rent men hade inte tagit utsidan av fönstrerna
(om jag hade tänkt lite längre skulle jag säkert listat ut hur man skulle göra 
men tänkte bara de går ju inte och gick vidare! haha) så va tvungen att göra
dom då sen skulle hon komma tbx och kolla igen (typ en timme senare) och
då vi kom upp till rummet igen hade en fågel skitit på mitt nytvättade fönster !
Haha har inte tvättat fönstrerna en endaste gång och har heller aldrig fått fågel
skit på de men nu när det är besiktning och nytvättade så va de fritt fram !


Kommentarer
Postat av: E

Haha, jag dör va roligt! :')

2011-05-17 @ 06:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0