O

Heej snyggingar ! Här har ni en galet pigg tjej, eller egentligen är jag nog bara
riktigt övertrött (de borde förklara varför jag ligger och nynnar på en tarzan låt
iaf), har haft en full dag med tidigt morgonmöte i stan, sen tog jag en spontan
trip till min fina syster Gullan ! Där hade det precis kommit små dödligt söta katt
ungar ! Va så länge sen jag fick mysa med en liten bäbis ! Jag bjöd på jätte goda
jordgubbar och vi pratade massa skit fast blev dock alltid avbrutna av hennes små
söta (men aningen galna) ungar, hehe. Sen åkte jag och mamma och tränade på
friskis ! Lika kul som vanligt och ett nytt tränings kort inköpt !

Nej nu du, nu sviker snart mina ögon mig ! Imorgon blir det till att
packa upp allt och städa som jag ännu inte gjort ! GOD NATT, puss

Har btw äntligen bestämt mig för ett namn !! Men de får vara en hemlis ett tag här på bloggen !


Kommentarer
Postat av: Elmina :)

Hej T :) <3

2011-05-26 @ 09:03:56
URL: http://oneeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0