Skulle fantastiska vänner räknas som rikedom skulle jag vara världens rikaste

Hej på er, ville egentligen bara säga att mina vänner är helt fantastiska
och ger mig ett otroligt stöd och säger så fina saker om Tussan och ni
skulle bara veta hur mycket det betyder ! Kärlek till er <3

Önskar jag kunde sprida glädje och energi här på bloggen men
just nu har jag varken det ena eller det andra. Usch va de känns
falskt och jobbigt att gå omkring och måste dra på ett leende när
insidan skriker .. Man måste få vara ledsen och sörja, det är inget
fel med det. Dock har jag alltid haft svårt att visa mig svag och
ledsen, gråta framför någon existerar inte för mig men jag lär
mig allt eftersom ..





Vilken tur att jag har hittat dom mest fatnastiska vännerna någon kan önska sig !

Kommentarer
Postat av: E

Kärlek till DIG! <3

2011-05-25 @ 05:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0