Smärta

Tårarna bara rinner, jag kan inte fatta hon inte finns längre ! Min fina
älskade Tussan. De gör så förbannat ont, hon har alltid funnits här och
nu får jag aldrig se henne igen. Hur klarar folk av sånt här ?! Hur ska
man komma över det ?! Folk är så fina och stöttar mig och de värmer
jätte mycket, men jag tror inte någon riktigt förstår hur mycket hon
betydde för mig. Jag skulle lätt offra mitt liv för henne.

De är bara för hårt, klarar inte av det. Ibland känns det lite bättre,
som när jag pratar med vänner, är med mamma, pappa & Cleo eller
kollar på något som får mig på andra tankar. Men när allt de tar slut
kommer smärtan tbx igen.. Kan knappt sova & pappa fick tvinga i
mig mat idag. Ingen ska behöva gå igenom sånt här ! De gör bara
för jävla ont !!



Jag önskar jag kunde ha en fin begravning för henne men pappa begravde
henne så fort han hittade henne, han sa att han inte ville att jag skulle se
henne som han hittade henne. Vill bara veta att hon har det bra ..

Vila i frid hjärtat mitt, fick iaf en fin sista natt med dig sovandes
i sängen med mig hela natten <3


Kommentarer
Postat av: DT

Snälla älskling säg inte såå! Jag förstår exakt hur mycket hon betyder för dig, det vet du!! Jag älskar dig<3

2011-05-24 @ 09:16:28
Postat av: Jessica

Sitter här och gråter. Kärlek till ens katt är större än vad man först trott. Jag gråter för jag förstår precus hur du känner dig. Jag har varit där förut och nu kom alla minnena tillbaka. Du klarar det Mimii, DU är stark! <3

2011-05-24 @ 13:16:06
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0