Tisdag

Idag klarade jag inte längtar av att inte röra på mig så gav mig ut på en powerwalk
som blev lite över en mil så när jag kom hem va det mat, efter maten däckade jag
totalt och sov till 20.20 då Nora ringde !! Snacka om att min kropp fick en chock men
efter denna jävla förkylning är det kanske inte jätte konstigt. Men förkylning har ännu
inte släppt mig ! Den vill bara inte och kan inte säga att jag gillar den speciellt mycket !

Nu ska jag kolla vänner med Nora sen se klart sex and the city 2, imorgon är
vi lediga men ska fortsätta med väven sen kanske Visby om någon är på !




Idag fyller min fantastiska syster Sandra 30 år ! Grattis fina fina syster, önskar jag
kunde fira denna dag med dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0