Trääänings suuuuugeeeenn !!

Det absolut tråkigaste med att vara sjuk är att man inte kan träna, är så jävla
tränings sugen ! Saknar gymmet och kvälls joggingturerna, vill vill vill nu nu nu !
Är inte ett dugg trött, märks att jag börjar vakna till liv igen men måste hålla mig
lugn ett tag till.. Ska kolla lite How nu och låta naglarna torka ordentligt, tog rosa
som jag inte haft på jätte länge, sjukt snyggt ! Dock hade jag planerat att ha min
röda skjorta imorgon men kan byta till min egen sydda blå istället !

God natt gullungar, känner på mig att min röst inte kommet hänga med
allt för bra imorgon btw, ja de passar ju super till min älsklings ankomst !!



K Ä R L E K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0