Trivs inte i vitt men vill man vara fin får man lida pin

Gudars skymning, ha precis provat alla kläder jag inte packat ner för
att hitta något snyggt och stiligt tills imorgon, då måste man ju vara lite
fin ! Trivs inte speciellt mycket i vitt men nu får det bli en vit skjorta &
mina svarta höga "fin" byxor men va ska jag ha på fötterna !!? Klackar?
Men har ju as vita fötter ! Haha har ju haft spring skor på mig när jag
varit ute så benen blir bruna men fötterna är typ snö ?.. Hmm !

Innan har jag suttit och skrivit massa brev i timmar (eller
skrev om tusen gånger) & gjort en sketch (stavning?) till
våra fina lärare till avslutningen imorgon så är rätt slut i
huvudet ! På som toppning på tårtan spelar dom AS hög
rock musik i rummet mitt emot mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0