Två sjuklingar

Heej min sköna böna, vaknade mitt i natten av en fruktansvärt uppsvälld
och ond hals ! Kunde inte ens svälja ! Har klarat mig från sjukdom trotts
att alla runt om är sjuka hela tiden, bara ett par små förkylningar har jag
klarat mig undan med men nu kom smällen ! Dock inte konstigt då jag gick
väldigt tunt klädd på valborg och frös halva natten men konstiga va att
även Nora vaknade med ond hals. Ikväll hade vi vernissage för utställningen
så vi bet ihop och tog oss dit, annars har vi legat i min säng hela dagen och
myst tillsammans framför vänner ! Imorgon är vi lediga och jag ska försöka
sova så mycket som det går för inget botar förkylning mer än mycket vila
och varm dryck förstår ! Känner mig väldigt obekväm när jag inte kan svälja
och andas ordentligt med näsan och att bo på en skola med massa människor
som springer omkring hjälper inte det minsta måste jag säga ..

Men frisk ska jag bli till helgen, för då kommer min älskling hit igen !!



Min gullungar från våran Greklands resan några år tbx !

Kommer btw upp lite bilder imorgon från
idag så fort jag får tråkigt imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0