Vackra ögon & ett fint leende

Har haft en as mysig dag med mamma i Stockholm, köpte massa tyger
sen träffade vi syster och lilla söta Love på Djurgården och gick på utställning
och sen volontär möte med Linda Isaksson ! Sen gick vi på kina restaurang
jag och mamma innan vi hämtade upp Elmina och åkte hem, kollade på film
hela familjen och nu är jag svin trött dock är Elmina pigg ? De brukar va tvärt
om (iaf på kvällarna, de är mornarna jag snörvlar in mig medans hon far omkring)
haha. Såg dessutom Rabih från idol som gick omkring med en kompis, tydligen
tycker Elmina att han inte är snygg alls ? Han är ju jätte söt ju, men ett fint leende
och vackra ögon är allt man behöver för min del ! Och breda axlar så klart och
fin rygg.. Och så måste dom skratta, killar borde verkligen skratta mer ! Tjejer
skattar 99% mer än killar, har ni tänkt på de ? De är ytters få killar jag känner
som skrattar, och då menar jag inte bara he he time to time ! Okej, jag skattar
nog mer än 99% av befolkningen i och för sig men ändå, killar skratta mera !

Nu (under den långa stunden det tog att skriva detta då Elmina inte
kan vara tyst haha, älskar dig) blev jag pigg ! Nu ska vi fortsätta
prata killar, nästa helg och morgondagen för ni vet väl vad som
händer då ?! VÅRAN DAG är vad som händer !!

G O D  N A T T  P Å  E R  G U L L U N G A R



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0