...

Känner mig ensam, men samtidigt är det ingen jag orkar va med just nu, konstig
I know ! Vi hade tänkt gå till ett ställa här i Hemse ikväll för att se ett band men
det slutade med att ingen va sugen förutom jag. Nu har jag tappat lusten helt. Har
gjort klart två mattor btw, är rätt nöjd speciellt med tanken på att det verkligen inte
va min grej ! Nu är det bara en vecka kvar ! Inte ens det, redan på Onsdag ska jag
kämpa mot tårarna när jag säger hej då till alla, mitt rum, min väg jag alltid går, naturen
och lilla mysiga Hemse.. Kan inte fatta att jag inte ska va här mer, känns så overkligt,
tiden har gått så fort och innehållt så många stora händelser. De konstiga nu är att jag
vant mig vid den lilla mysa tillvaron, är sån skillnad på miljöerna ! Här är det så avslappnat
och man kan gå omkring osminkad iklädd i mys kläder dygnet runt. Har blivit lite fäst vid
Gotland nu, mysiga människor och natur. Men vem vet kanske flyttar hit en vacker dag,
fast vid den tiden har jag säkert hittat något helt annat, New york kanske, eller mysiga
Spanien eller så blir det helt enkelt Stockholm men börjar tvivla på att storstan är min
grej, behöver space, luft och natur man kan smita ut i time to time. Men de är väl en
av sakerna man får suga på genom livet. Många som är väldigt stressade nu, över jobb
och nya utbildningar, vi får helt enkelt försöka se det som att vi har allt framför våra
fötter och kan göra precis de vi vill, tufft ja men allt löser sig så småning om ! Jag
känner att jag inte kommer klara av att bo hemma så länge till, älskar mina föräldrar
men ibland verkar dom tro att jag fortfarande är ett barn, vet att dom menar väl men
kommer inte palla med trycket. Va jag skulle behöva nu är åka bort några månader,
ladda om och försöka hitta tillbaks till mig själv som jag någon stans tappade bort
under året, hände för mycket antar jag, både för mig själv och människor omkring
mig. Saknar min positiva, glada sida, den som alltid hittade en lösning på allt. Jag
önskar att allt dåligt slutar hända mig och mina fantastiska vänner, att de för en gångs
skull kan rulla på för alla utan massa jobbiga stopp på vägen.. Varför är det alltid nått ?!
Men nu du, sitter och får ut mig på bloggen, men va rätt skönt faktiskt !

Ska sätta på taggande musik (tack gode gud för sånt musik) & hoppa in i
duschen, P kommer förbi om en stund så blir nog en lugn kväll ikväll, puss
på er !


Kommentarer
Postat av: Elmina :)

Du kommer gå låångt i livet älskling & jag är så glad att jag kommer få se på! :) <3

2011-05-14 @ 20:07:22
URL: http://oneeting.blogg.se/
Postat av: Mimii

Åh tack älskling de är skönt att ha någon som tror på en ! Utan dig inget mig <3

2011-05-15 @ 00:36:24
URL: http://hagsteedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0