,

Juste, bilder från festen ! Jag höll i kameran typ en gång på hela kvällen
så folk har typ haft fel inställning på den så många bilder är jätte suddiga !
Jäkligt synd, och alla fick inte heller vara med men nått är det iaf ! Hade
velat ta kort på allt innan alla kom de det hann jag tyvärr inte med !



Fina Arvid med hans as gulliga tjej Josefine !

Några av Härnösands boysen !




Haha så himla söt bild på Emma & Idriss !

En bild på pianot med liljorna och gladiolusen !


Typ enda bilden på mig, och Idriss ! Eftersom vi drog in till stan senare fick
jag byta om till andra kläder pga kylan, har dock inget minne om att de va
dom leggingsarna jag hade ??


Kan fortfarande inte komma på varför Boddie tog ner ljuslycktan ? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0