Ny Mary Kay konsult !

Nu är jag inskriven som konsult för Mary Kay ! Är sjukt taggad, kan
bli riktigt bra det här ! La en order på 5000 igår så får hem sakerna
om några dagar ! Fast är så dödligt trött på att inte ha ett heltids jobb,
timmar är hur lätt som helst att få men heltid är i stort sätt omöjligt !
Måste ju fan finnas någon slags lösning ! Funderar ofta på att öppna något
eget men det är så galet mkt som ska fixas med det, man vet inte heller
hur lång tid det tar innan man kan börja tjäna på det och inte heller om
det går runt .. Våran värld är totalt fuckt up ! Kollade på mode skolor i
USA, Paris och London igår men det är ju SVIN dyrt och då står bara
priset för själva skolan utan boende ! Skulle vilja dra till USA och bara
köra, men då krävs det ju självklart massa skit för det som jobbtillstånd.
Känner inte för att plugga mer nu, vill jobba, köpa eget .. Är iaf peppad
till tusen för Mary Kay, är riktigt bra produkter och allt är noggrant testat
och det bästa är att inget är testat på djur, är väldigt få märken som inte
har testat sina produkter på djur faktiskt ! Vidriga människor ..


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej! Jag har också precis skrivit in mig som konsult för Mary Kay, hade varit kul att utbyta ideer och peppa varandra och följas åt till framgång! Jag har visserligen en gång innan varit konsult men jag kom aldrig riktigt igång, men nu är jag sjukt peppad och vill lyckas.



Kramar Karolina.

2011-10-08 @ 22:37:19
URL: http://teatertosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0