Till min ängel där uppe

Ibland känns det som att du fortfarande finns, för några ögonblick kan
jag känna hur glad jag blir för jag tror det är dig jag ska se i nästa, men
det är alltid samma smärta som tar in när det går upp för mig att du inte
finns längre. Här om kvällen saknade jag dig så mycket så jag knappt
kunde andas, tror jag fick en panik attack, något jag aldrig fått förr. Kan
va för jag stänger in allt, har alltid varit dålig på det men speciellt sen
du försvann. Tänker inte stänga allt inne längre, tänker inte skämmas
för att jag är ledsen för man kan inte hantera allt själv. Folk tror inte
att man kan älska ett djur som man älskar en människa, men de tänker
jag skita i, det viktiga är att du hade ett bra liv och att du visste hur mycket
jag älskade dig. Jag behöver dig med mig resten av mitt liv, lova att alltid
vara det ..

I vinter lovar jag att ta våran långa runda i skogen, då vet jag att du kommer
hoppa efter i mina fotspår <3



Tussan Eden Hagstedt, en fantastisk, stark och energifylld personlighet som
va otroligt tålsam (allra mest mot ungar som boxas och drar, själv ville jag klappa
till dom) och snäll. Blev själv övergiven av sin mamma och va nära på att dö då
mamma & pappa kom och tog hem henne till mig. Hon var min bäbis från första
stund. Ingen kommer någonsin att ersätta henne !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0