Power start

Nu orkar jag fan inte vänta mer på att bli frisk !! Imorgon blir det en pw, nu
har förkylningen fått nog med chans ! Ska lägga mig tidigt, kanske hjälper ?
Mamma sa att jag börjar lägga på mig, de vet jag och för första gången känns
det helt okej att göra det, man gör det ibland, inte hela världen ! Får kämpa hårt
några månader, gillar ändå nystarter ! Annars är det sjukt mycket att göra nu,
möten hit och dit, eventet är redan nästa vecka och har knappt hunnit tänka på det
ens, måste sy och göra inspirations tavla till det sen är det även mycket med allt om
Mary Kay, lära sig, hålla koll och boka klasser, men jag gillart !

Kom just på att jag har en av mina favorit toppar hos Emma !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0