Onda händer och ohälsosamma veckor

Heej babes ! Har varit en bra dag med möten hela dagen. Dock håller min
mobil på att dampa !? Är något fel med uppkopplingen när man ringer eller
när någon försöker ringa mig, får massa sms där det står att lalalal har
försökt att nå mig ! Usch blir galen, vad är det med mig och mobiler ?!
Haha Elmina tyckte det va jätte kul när jag berättade om felet, " haha
men vad är det med dig och elektronik ?! Du kan ju inte ha mobiler
utan att det händer något strul med dom ! " Nej jag vet inte vad det
är men ett par månader in så händer det alltid nått, förra veckan kunde
jag inte koppla upp mig på internet heller förutom face ! Det är något i
mina händer som dom inte tål helt enkelt ..

På tal om att inge fungera så har jag varit JÄTTE onyttig dom senaste
veckorna då jag varit sjuk, levde typ på muffins efter festen (haha
orkade inte laga mat), mamma har bakat massa godsaker med alla
äpplen från gården, har till och med druckit läsk och ätit MASSVIS av
ketchup !! Haha aa nej INTE OKEJ, vågar knappt tänka på det .. Men
äntligen börjar förkylningen släppa, ska vänta några dagar till för 
brukar va duktig på att börja för snabbt och för hårt, så får väl börja
med powerwalks ! Saknar träningen så jag blir tokig ! Passar inte mig
att vara sjuk, blir tokig av att inte få röra på mig ! Tur att jag inte är
sjukt så ofta.

Kommer bli strikt att följa almenackan framöver med jobbet, kommer bli en
hel del att hålla reda på så känner jag mig rätt kommer jag skriva många
scheman, är sjukt bra att skriva tränings schema så man inte tränar för
mycket hård träningar i veckan !



Ny start på en härlig träningsfull höst ! Nya mål att nå och utmaningar att
sätta upp, nu jävlar kör vi så det ryker !! Kanske satsa på magrutor till
jul ?? Har faktiskt aldrig brytt mig om de förr, gillar inte för muskulösa
magar på tjejer, men ÄLSKAR randen i mitten, ja den satsar vi på !

Vill ni btw ha mer träning i bloggen ? Typ tips ? Får frågor lite då och
då på facebook så de kanske ni skulle gilla ? :)


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0