Stronger for everyday

Hey beautiful, ikväll gjorde mamma sin underbara fisksoppa ! Så himla
gott, älskar att hösten tar fram alla underbara soppor och grytor igen !
Fisksoppa ligger helt klart högt upp på listan för favoriter, dock kan jag
aldrig bestämma min favorit rätt ! Finns helt enkelt för mycket gott att
välja mellan ! Annars har jag tagit det lugnt idag, hade ont i huvudet
och kände mig väldigt trött, fan ta den här förkylningen ! Fast idag
köpte vi iaf tabletter & mer c-vitamin, även bordsben till mitt arbetes
bord, behöver ett kontor till alla tusentals Mary Kay papper ! Ska nån
dag åka in till stan och handla in mappar, en jobbalmanacka m.m som
behövs !

Kollar igenom gamla bilder, de är kul att se hur man såg ut för ett par år sen,
shit va man förändras på bara ett år !! Här är en gammal outfit !


Nya helt vita converse ! Så ser dom inte ut idag kan jag lova, dags för nya ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0