,

Heej babes !

Festen va kul men blev inte som jag tänkt mig men de är väl sällan det
blir det ! Men hade kul med alla underbara människor, när alla hade åkt
blev jag jätte deppig dock för blev så himla tomt ! Önskar att dom hade
stannat kvar i några dagar ! Idag slutar jag tidigt och ska hem och sova
ikapp några timmar sen åka och träna ! Har varit i Stockholm ett par dagar
nu har inte städat huset än men de får se ut så tills imorgon, då blir det
storstädning ! Haha folk hade badat i badkaret och tagit hela min balsam
flaska för att få bubblor !? Och de låg skum över hela golvet när jag gick
upp ! Sen hade nån även haft sönder min nya klocka som had elegat i en
låda så fattar inte hur dom lyckades med det ?! Men men har man fest så
har man..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0