Feber och storstädning

USCH vaknade med lite feber imorse vilket fan inte är okej, åker om två
dagar och då vill jag ju vara på topp ! Fast va väl inte så smart att gå ut
med klänning igår i minusgrader !!

Några bilder från igår som jag lyckades ta






Emelie & Angelica som är två månader gammal mamma !

Kvällen började väldigt bra, träffade trevliga människor och fina
vänner dock är det ALLTID nått, jag orkar inte att folka ska vara
så bittra ! Gud njut bara av de som finns och se inte bara alla
problem ! Jag försöker alltid få alla att ha kul, men verkar va
väldigt ensam om det och sen finns det ingen bra klubb i Uppsala,
är jävligt less på Uppsala egentligen ! Och människorna ..

Nu måste jag storstäda huset som jag ännu inte har hunnit ta tag i sens förra
helgen, ser iaf inte förjävligt ut men med febern känns det inte som att det är
det jag borde göra, borde egentligen ligga och kolla oth insvept i massa täcken
och sova mellan avsnitten och dricka massa te !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0