Gotland baby !

God morgon ! Har packat, städat och fixat sens kl 8 imorse, snart kommer
syrran och hämtar mig och skjutsar mig till Arlanda ! Orkade inte ta min
resväska så tog min träningsbag men den är inte alls tillräckligt stor ! Håller
på att mentalt förbereda mig för att alla kommer skrika Mimmi, blä hatar
när folk säger Mimmi nu när jag kommit in i Tira ! Annars ska det bli jätte
kul att träffa alla igen ! Vet inte exakt vilka som går kvar vet bara några
så ska bli kul, men kommer ju kännas jätte konstigt att det är massa nya
människor där !!

Blir flurre på Arlanda ! Åh älskar Arlanda, typ mitt andra hem haha.. Kommer
btw inte ha med min dator så kan ej blogga ! Vet inte heller när jag kommer
hem exakt så ni får ha det bäst !




LOVE LOVE LOVE LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0