Mary Kay & en helium bimbo

Heej snyggingar !! Idag har jag varit på möte på Mary kay, gick jätte
bra och dom vill jätte gärna ha med mig men måste tänka på saken !
Ska med ikväll och kolla hur det går till på en sminkkurs !

Nästa vecka är jag ledig i stort sätt hela veckan så ska passa på att åka ner
till Gotland ! Ska bli jätte kul !! Imorgon blir det Stockholm, jobb Lördag så
får ta storstädningen på Söndag sen jobb måndag + möte på MK så åker
nog Tis eller Ons ner till den saknade ön !




Hahaha äntligen vet jag hur man gör för att lägga upp på youtube ! Haha
jag hade fått en helium ballong av en kompis förre helgen så tog och gjorde
några roliga filmklipp, det här är nog den enda jag "kan" lägga upp ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0