Ny inredning och Paris längtan

Heey sexy ! Idag blev jag klar med min nya inredning och ommöblering, blev
sjukt snyggt med min ommålade byrå ! Bara gitarren som inte är klar som
fortfarande ligger på tork, sen ska jag spraya den med matt spray som jag
även gjort på byrån, snyggt as hell !! Va på bio ikväll med mammsen, såg
Midnatt i Paris, jätte mysig film ! Är jätte sugen på att åka till Paris igen, va
så länge sen jag var där och det är en jätte mysig stad !

Imorgon blir det jobb sen fika med Tina min fina, sen ska jag
köpa tyg till klänningen, nu börjar jag få andra idéer ! När jag
skulle sova igår kunde jag inte få bort klänningen ur huvudet !

Imorgon lägger jag upp lite bilder på mitt nya kryp in för nu måste jag sova !



God natt babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0