Shopping med min tjej

Heej snygginar !! Igår va jag och min underbara vän Martina i
Stockholm eller stockholm och stockholm vi kom bara till Kista
gallerian och blev kvar där hela dagen haha ! Shoppade och
hade mysigt tillsammans, bästa dagen på väldigt länge !! Tack
fina du igen ! Köpte en hel del, ja det va meningen att jag skulle
köpa skorna men blev lite mer än så .. Några toppar, ett par till
klackskor, mobilskal, klocka och några nagellack ! Dock försvann
en påse någon stans på vägen med ett snyggt linne i från Cubus,
sug på den liksom men men sånt händer, inget dyrt iaf !

Lägger upp lite bilder senare..



Jag och min babe, for till Gränby i Uppsala också efteråt,
tyckte helt enkelt inte gallerian va tillräckligt stor ;)
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0