Sin fader upp i dagen

Heeej babes !

Idag har jag varit lite off på allt, har nu även kommit fram till en riktigt
tråkig nyhet, ska inte börja på kb än, de får vänta tills jag flyttar till stan
för de blir både dyrt att sitta och åka fram och tbx + parkera bilen och
minst lika dyrt med buss och vet även inte heller om jag har tid så håller
mig till friskis for now & ta upp springningen igen, de finns ju faktiskt inget
mer underbart än att springa eller gå för sig själv ut i naturen där man får
vara helt själv med musik i öronen och andas in den vackra naturen nu när
det är så gudomligt vackert ute, jag älskar den här årstiden !!

Nu blir det te & OTH !



Jag och pappa på marknaden igår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0