Städångestens slut

Har städat i flera timmar, började med huset och nu tog jag äntligen
an stugan, ärligt talat tror inte jag att jag har städat den ordentligt
sens jag förlorade Tussan, först mådde jag skit och sen när jag började
må bra och hitta tbx till mig själv igen har jag bara inte haft tid helt enkelt
men äntligen trots min fruktansvärda huvudverk och rätt trött efter dagen
satte jag igång ! Fast gör om rätt mycket, när jag bodde på gotland hade
mamma det som gäst stuga så har stått ett sköt bord med blöjor och skit
på ! Ja ni förstår sälva att jag inte haft ork, lust eller tid när jag tillåter det 
se ut som ett barnrum ! Men icke, ska måla om min fula vita säng byrå (då min
andra fick bli kvar på gotland då den inte fick plats i bilen!) till svart, byta mina
vita gardiner till svarta, ta bort min stereo (rättare sagt mamma och pappas gamla
som dom bytte ut mot min tiptop medans ag pluggade!) som inte ens fungerar !
Sen ska jag nog måla min gitarr svart med, kan dock förstöra den men den är
nästan inte spelbar längre så tänker köpa en riktigt nån gång snart när jag blir
rik och ha den gamla om dekoration istället ! Skulle gärna måla om hela stugan
fast tänker ändå inte bo kvar här så jäkla länge till så får hålla mig tills jag får
mitt eget istället !

Tänker för fullt på vad jag ska sy till festen, känns som att en klänning
är rätta vägen fast är inte riktigt en klännings tjej, bara enklare varianter
som denna nedanför (så jävla snygg!) men får la hitta på något !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0