Party in my head

Shit va jag inte orkade öppna upp datorn men va tvungen så passade då
på att blogga en snabbis ! Imorgon är ju festen och idag har jag haft fullt
upp med att städa och flytta undan allt som inte ska vara framme sen även
sånt där tjej plock som att måla naglarna m.m, kan vara kul ibland men nästan
bara jobbigt idag ! Känner mig helt virrig i huvudet vet inte alls om jag har gjort
allt jag behövd, brukar alltid ha koll på allt jue !? Jaja blir nog bra ändå ! Fast
hann aldrig med att baka bröd !! Måste ju ha en redig frukost till alla på Söndag !
Får se om jag hinner med det imorgon men det tror jag knappast för är redan
tajt.. Martina kommer som tur är och hjälper mig ! Har någon att fixa mig med
också, mys !! Jobbar ju först, hej jag heter Tira och jag kommer inte kunna
lugna ner mig förns allt är klart !

Sen har jag haft så fullt upp med att planera festen så jag nästan
glömt bort att mamma och pappa ska bort i ett x antal veckor !
Får se hur ensamt de kommer bli, ska försöka locka över kompisar
hela tiden haha.


Jag igår i Stockholm när Martina provade byxor !




NUUUUU SKA JAG SOOOVAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0