,

Har börjat få tbx min aptit igen vilket är det bästa tecknet på att jag
börjar bli frisk ! Har levt på grillat kyckling med mammas underbara
morotssallad hela veckan drygt haha, så jävla gott ! Nu håller jag även
på att göra efterrätt ! Grillad banan med vanilj yoghurt ! MUMS

Kollade btw igenom bilder på datorn och kom på att jag inte
la upp bilder från Sollefteå/Härnösand i början av sommaren !
Så här kommer bilder från de sen kanske det är dags för mig
att ladda in bilderna från förra helgen ?!

Stugan


Våra vackra grannar


Det bästa med att komma upp till stugan är alla djuren och
den underbara naturen !

Vi va på en tulpanodling där det även fanns åsnor & hundar (vilket
jag var intresserad av medans mamma & Ingabritt gick omkring
och njöt över alla tulpaner, jag kan då inte fatta hur man kan gå
omkring i timmar för blommor ?!)


Härnösand

Sara & Naris kom och hämtade mig i stugan och tog mig till Härnösand
och bjöd på en härlig fest helg !


Min fina barndomsvän Sara

Nasir

Fest hos Benny !

Idriss

Sara & Nasir på efterfesten sisådär 6-7 på morgonen

Äntligen hemma och vi fick sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0