Fight for yourself to

Nu ska jag upp och hämta något gott och kolla nått avsnitt av OTH, såg
klart 5:de säsongen förra veckan och trodde det va den sista säsongen
jag hade men sen såg jag att jag hade sexan också ! Är rätt trött nu men
ett avsnitt måste jag se, imorgon ska vi på Ulvakvarns marknad som vi
brukar gå på varje år, som en mysig liten invigning av hösten ! Missade
den förra året eftersom jag då befann mig på gotland så är extra sugen
i år, ska bli så mysigt ! :)

God natt, sov gott !


Jag för drygt ett år sedan, då jag skulle hjälpa Ingrid att sortera massa ull,
jag va självklart också välkommen att ta så mycket jag ville men de intresserade
mig inte speciellt mycket, haha ! Busa och sjöng mer än va jag va till nytta skulle
jag tror  ;)

Åh på tal om Ingrid så pratade jag med henne här om dagen, de
va henne jag blev kompis med först av alla tror jag, först tyckte
jag hon va jätte irriterande haha men sen smälte hon mitt hjärta !
Dock så tappade vi varandra lite sista halvåret då Nora kom in i
bilden och tog mitt hjärta med storm .. Ungefär runt där jag tappade
bort mig själv (inte pga Nora såklart), tjejen som alltid var glad och
livade upp middagsbordet försvann. Nora va den som fick mig att
le då, va verkligen en bitter***** ett tag där, fy fan.. Men nu har
jag hittat mig själv igen och har aldrig känt mig mer i liv och är
starkare än någonsin, and its keeps getting better !

Nej god natt på er, kom ihåg att det aldrig är försent för att hjälpa sig själv,
det viktigaste är att ha rätt människor omkring dig men fokusera på dig, ta
dig själv i första hand för en gångs skull !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0